Cumu uttene l'arnesi sperimentati è i produttori di fustelle in Cina?

Quandu parechji clienti visitanu a nostra fabbrica, spessu dumandanu: "Quanti anni di sperienza anu questi pruduttori di muffa, è sò prufessiunali?

Avemu un sistema di assunzione o apprendistatu ben stabilitu per assicurà chì tutti i nostri produttori di stampi sò sperimentati.

Dapoi u principiu, quandu a nostra fabbrica hè stata stabilita, avemu assuciatu 12 fabricatori di muffa cù più di 10 anni di sperienza cù alti salarii.

Hanu una vasta cunniscenza di a saldatura è sò familiarizati cù u CNC, u hot runner è a prugrammazione CAD

Puderanu leghje è capisce i schemi è i disegni CAD, sò familiarizati cù i diapositive di muffa, i dispositi di sollevamentu, a tensione meccanica è a tenuta, è l'operazioni, è sò orientati à i dettagli cù eccellenti capacità analitiche è di risoluzione di prublemi è una cunniscenza di e pratiche di salute è di sicurità in un ambiente. ambiente di fabricazione.

Sò in forma fisica è esercitanu in modu coerente, perchè tutti anu a resistenza fisica per passà longu ore nantu à i so pedi è fà travaglii ripetitivi.

À u listessu tempu, per via di l'età attuale di a forza di travagliu è di i ritirati, è di l'attrazione di novi travagliadori à a diminuzione di a fabricazione, a gap di cumpetenze cresce, è avemu ancu un prugramma di apprendistatu.

U prugramma hè statu sviluppatu per affruntà u declinu di i travagliadori di a prossima generazione in a fabricazione aumentendu u talentu è e cumpetenze necessarii per risponde à e richieste di i fabricatori è furnisce i travagliadori cun un percorsu di carriera forte è assicuratu.

Reclutaremu novi persone cun un diploma universitariu in a fabricazione di l'utensili o in u disignu meccanicu o in altri campi cunnessi, amparanu una varietà di applicazioni di furmazione in u travagliu in i nostri dipartimenti di attrezzatura, qualità è produzzione è ghjunghjenu à un totale di 10,000 ore di travagliu. .

nutizie

Ciò sopra includerà:

● Strumenta Design

● Jig Boring

● Turnendu

● Die Machining

● Electrode Manufacturing

● Plunge EDM

● Jig Grinding

● Die Assemblea

● CNC Machining

● Wire EDM Operating

● Pulitura

● Die Mantenimentu

● Die Grinding

● Programmazione Wire

● Programmazione CNC

● Heat Treat Prep

● Hole Popping

● Layout Inspection

Dopu avè graduatu, utteneranu una carriera à longu andà cun un bonu salariu in a nostra cumpagnia.

Sè site interessatu à più infurmazione nantu à i nostri travagliadori, cuntattateci avà!


Tempu di post: 01-09-2022